KOMPETENCJE ANIMATORÓW KULTURY
Książka „Kompetencje kluczowe animatorów kultury i ich kształcenie” pod redakcją Dariusza Kubinowskiego i Urszuli Lewartowicz stanowi istotny wkład w dyskusję nad kształceniem animatorów kultury w Polsce, promowaniem profesjonalizacji animacji kultury oraz ukierunkowaniem myślenia o identyfikowaniu i doskonaleniu kluczowych kompetencji osób zajmujących się działalnością animacyjną, nie tylko na polu kultury. Składają się na nią rozdziały poświęcone takim kompetencjom, jak: emancypacyjność, kreatywność, międzykulturowość, alternatywność, dialogiczność, metodyczność, aksjologiczna ideowość, krytyczna apolityczność, empatia, inkluzywność, multikomunikatywność, wrażliwość estetyczna, ekologiczność, performatywność, transgresyjność, transsynergiczność oraz uważność. Zachęcamy do zapoznania się z prezentowanym, nietypowymi badaniami: https://marszalek.com.pl/sklep/pl/glowna/4764-kompetencje-kluczowe-animatorow-kultury-i-ich-ksztalcenie-.html