Największa oficyna naukowa w Polsce. Założona w 1990 roku

O FOTOGRAFII

Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje wiele wątków związanych z fotografią i fotografowaniem oraz z praktyką i krytyką komunikacji wizualnej z kilku naukowych perspektyw. Ma swoich przywoływanych explicite patronów, w szczególności Rolanda Barthesa i Johna Bergera – w zakresie teoretycznym i analitycznym – oraz Henri’ego Cartier-Bressona, Roberta Capę i Eugena Smitha – w odniesieniu do praktyki zatrzymywania świata w obrazie fotograficznym i świadomości tego, czym fotografia być powinna. Wszystko to sprawia, że mamy do czynienia jedną z ciekawszych pozycji traktujących o tej tematyce na rynku. Zapraszamy do zapoznania się z jej zawartością: https://marszalek.com.pl/sklep/pl/glowna/4773-od-semiotyki-do-konsumpcjonizmu-o-potrzebie-wartosciowania-fotografii.html

 

© 2017 Wydawnictwo Adam Marszałek. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Pollyart